sobota, 22 czerwca 2013

BIOSILK - Profesjonalna jedwabna regeneracja




W tym wpisie - moje odczucia po użyciu polecanego jedwabiu do włosów.



   Zaznaczam, iż nie miałam do czynienia z tego typu specyfikiem.

Pierwsza zauważalna zaleta tego produktu, to znakomicie wygładzone i błyszczące włosy.


Długość moich włosów, to kilka centymetrów za łokcie - dla tego ważne było dla mnie czy jedwab poradzi sobie z regeneracją końcówek - Tak, ale przy wsparciu ekspresowej odżwki Mrs.Potter's z ochroną koloru do wosów farbowanych.

Niedawno powróciłam do naturalnego koloru i zależało mi na zawartości keratyny w odżywkach - co zapewniła Mrs.Potter's

Wracając do jedwabiu - jest mocno skoncentrowany - przez co bardzo wydajny.

Może efekty nie są spektakularne, ale zmiana jest na plus ;)

 Chroni przed promieniami UV.

Podoba mi się działanie, wydajność i cena produktu.

Z pewnością na stałe zagości, na mojej półce w łazience :)

1 komentarz:

  1. Mam ten jedwab i jestem z niego bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją negację/ opinię/ frustrację ^_^