sobota, 8 czerwca 2013

Macintosh Spice - Yankee Candle - Wosk



Macintosh Spice - czyli lekko kwaśne jabłka posypane świeżo zmielonym cynamonem.

Niestety po traumie z tealight'ami Aroma Naturals ( o których pisałam na poprzednim blogu) - te w zapachu zupełnie je przypominają i złe doświadczenia wracają...
Wiem, iż zapach ten ma swoich zwolenników, lecz jestem w domu przyzwyczajona do pieczenia jabłek z cynamonem i jakoś naturalniej i aromatyczniej pachną...

Zapach ma w sobie sztuczność-(mniejszą niż w tamtych), mimo to nie jest duszący ani ciężki.
Aromat uznaję za znośny, podobnie jak Warm Spice - jednak do listy ulubionych raczej go nie dopiszę... 


Ocena:  3/10
Czy kupiłabym ponownie: Nie

Wkrótce kolejne testy ..



2 komentarze:

  1. Nie miałam tego zapachu,zaciekawił mnie opis.W najbliższym zamówieniu dopiszę go do listy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może bardziej wpasuje się w Twoje gusta, niż mi . :)

      Usuń

Komentarze: