sobota, 20 lipca 2013

Ballino - Coppa Mascarpone - Lód mały, niepozorny-raz spróbujesz, już się nie uwolnisz..










Lody o smaku sera mascarpone, udekorowane sosem z owoców leśnych i kawałeczkami czekolady.

170ml / 90g
Lidl
Cena: ok 1.79zł

Trafiłam na nie przypadkowo, gdy nie było innych - i stały się ważnym punktem moich zakupów.

Coppa Mascarpone są przepyszne ^ ^
W smaku śmietanowe, puszyste, konsystencja kremowa - sos dodatkowo je osładza.


Skład sosu:
Sok owocowy - 10,4%
Sok malinowy - 4,7%
Sok wiśniowy , czarna i czerwona porzeczka, czarny bez - 0,1%
Przecier z czarnych jagód - 1%

Wskazówka producenta:
Lód będzie jeszcze lepiej smakował, gdy przed podaniem pozostawi się go na 10 minut w temperaturze pokojowej, aby odtajał.

Polecam spróbować :)

Aktualizacja 

Obecnie lody Coppa Mascarpone, są dostępne w nowym opakowaniu (pierwsze dwa zdjęcia).
Wieczko zdecydowanie łatwiej teraz można otworzyć.
"Łyżeczka" schowana jest pod przeźroczystą folią czego wcześniej nie było.





Druga opcja to TIRAMISU.. wyśmienite.

 

5 komentarzy:

  1. Moje ulubione lody z Lidla :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre te lody :3 zapraszam do mnie obserwujemy? :D werkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog. (:

    Obserwujemy? Zapraszam.
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm...wyglądają przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, jeszcze ich nigdy nie spotkałam, ale na pewno jak będę miała okazję, to spróbuje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    cathsmodelhorse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją negację/ opinię/ frustrację ^_^