niedziela, 15 grudnia 2013

Harvest Basket - Placki ziemniaczane - Lidl



Placki ziemniaczane
600g
Lidl
Cena:3.99zł
10 szuk w pudełku



Kolejny produkt na który trafiłam przypadkowo, a który mnie zachwycił.
Pierwszy raz kupiłam je kilka miesięcy temu.
Miały wtedy inną szatę graficzną na opakowaniu (Zdjęcie niżej)


 Placki są bardzo łatwe w przygotowaniu, wystarczy rozgrzać na patelni olej, a następnie opiekać wybraną ilość placków z każdej strony cały czas sprawdzając poziom zarumienienia ;)

Pierwsze co mnie do nich przekonało to niesamowity zapach, który nie różni się w zupełności od placków wykonywanych własnoręcznie w zaciszu kuchennym.

Smak także zadowoli co wybredniejsze podniebienia - ani za mdły -ani za słony - jak dla mnie w sam raz.

Oczywiście placki można potraktować jako bazę i uzupełnić je wszelakimi sosami: pomidorowym, mięsnym albo grzybowym ;P

Smacznego ;>



3 komentarze:

  1. Również polecam placki - są na prawdę pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pudełko placków? Obecnej ceny nie znam, gdyż od dłuższego czasu już ich nie kupuję, ale kiedyś kosztowały 3.99 zł lub w promocji 2.99 zł

      Usuń

Wyraź swoją negację/ opinię/ frustrację ^_^