środa, 22 stycznia 2014

Busy Bee Candles - Fresh Bread




Przesycona zapachami Yankee, z ciekawością sięgnęłam po produkty angielskiej firmy Busy Bee.

Na początek kupiłam, gdzie ->(aromatella.pl) dwa rodzaje - w celu poznawczym.

Już rozpakowując mały pakunek, czułam wyraźny zapach małych wosków.

Wonność tarty Fresh Bread, wyczuwalna przez woreczek oceniam na poziomie średnim - jeśli chodzi o intensywność.

Na "sucho" - wyczuwam coś dziwnego,  prawdopodobnie to soja z której są wytwarzane - sprawia iż coś,  mi tu nie pasuje i drażni.

Po odpaleniu -  intensywność spada do delikatniejszego poziomu.

Znając od dzieciństwa zapachy z piekarni, muszę przyznać iż bukiet zapachowy Fresh Bread - nie jest odwzorowany w stu procentach.

Są to jak na razie, moje wstępne odczucia, być może z czasem zmienię zdanie.

Ocena: 4/10
Czy kupiłabym ponownie: Nie





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze: