piątek, 10 stycznia 2014

Na początku był chaos czyli przygotowania do zrealizowania projektu dioramy. ..:: Część 1 ::..


Pomysł na stworzenie własnej dioramy zrodził po oglądaniu i moim zainspirowaniu się wieloma blogami i stronami z ową tematyką.

Na początek musiałam skombinować kilka dech, posłużyły  do tego  półki z nieużywanej już szafy :)


Ściany miały być początkowo białe, ale z czasem zmieniłam zdanie i będą zielone.

Diorama w początkowej fazie-będzie totalnym przeciwieństwem mojego stylu - Dużo słodyczy i jeszcze polanej dodatkowo lukrem ;)
Wraz ze zmianami będzie modyfikowany wystrój/ rekwizyty itp.

Na jednej ze ścian będzie okno.



Do obróbki okna przydały mi się kliny rozporowe do blejtramu - które  zostały mi jeszcze z czasów gdy zajmowałam się malarstwem.
Wystarczyło je oczyścić i przykleić, a następnie pomalować.



Podłoga kontrastowo będzie ciemnej barwy.
Mam dużą ilość próbek wszelakich materiałów - które posłużą jako dywaniki.

Do następnego etapu :)

7 komentarzy:

  1. Ciekawe. Chcesz to wykonać tak aby było na stałe czy ędziesz zmieniać scenerię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sceneria, jak i rekwizyty które obecnie kompletuję będą się zmieniały w zależności od sesji lub modelu lalki. :)

      Usuń
  2. Usunęłam komentarz ponieważ z niejasnych dla mnie przyczyn był poprzekręcany. Sądziłam, że ja coś pomyliłam ale wersja wyświetlona do usunięcia była poprawna a na blogu wyszedł bełkot. Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam przed usunięciem i wszystko było ok :)
      Ale nic nie szkodzi :)

      Usuń
  3. super pomysł z tymi klinami! jestem ciekawa efektów końcowych! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekty końcowe można znaleźć na blogu, jak uporządkuję tagi, będzie łatwiej odszukać :)
      Tu jedno z dawnych zdjęć:
      http://4.bp.blogspot.com/-wwpQL7Vv9ss/U0Kn--Z4w6I/AAAAAAAACZ4/BCtpWvWpytg/s1600/IMG_8324.JPG

      Usuń
    2. Wygląda to naprawdę fajnie :)

      Usuń

Wyraź swoją negację/ opinię/ frustrację ^_^