piątek, 14 marca 2014

Eveline miniMAX - lakiery do paznokci



Nie lubię pisać o tego typu specyfikach "upiększających" połowę tego świata, ale dziś zrobię wyjątek.

Lakiery te kupiłam już, dość dawno.. Czekały tak w zapomnieniu, zakurzone.
Każdego z nich użyłam tylko raz, co nie znaczy - że spisałam je na straty, w związku z stanem przeczekania, w jakim się znalazły.

Zaczęło się od tego, iż poszukiwałam kiedyś lakieru o pięknej/soczystej/wampirzej/krwistej czerwieni.
Przeważnie trafiałam na odcienie wiśniowe - które do niczego się nie nadawały.(Nie były w moim typie)...

Odcień Eveline759 - jest idealny. Żywa barwa, właśnie taka, jakiej szukałam.
Na obecną chwilę jest moim numerem jeden wśród jakichkolwiek kolorów wśród lakierów.

Odcień 808 bardzo świeży, pozytywny wiosenno-letni kolor.
Miętowy zahacza o barwy Baby Blue i Pudrowy Błękit - kolejne z palety moich ulubieńców.


Eveline miniMAX 
5ml
Cena: 4-5zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyraź swoją negację/ opinię/ frustrację ^_^