piątek, 21 marca 2014

TASSO - Rurki nadziewane kremem - czyli waniliowa propaganda.



Pojawiły się u mnie w domu przez przypadek, a widząc napis Tasso zapaliła mi się czerwona lampka, gdyż  mam nieciekawe wspomnienia z wafelkami tejże firmy - które są obrzydliwe.

Po dwóch dniach zastanawiania się otworzyłam je i.. stały się moim nowym nałogiem, po prostu obłęd smaku.
Są chrupiące, krem płynny i tak cudownie waniliowo pyszny, że nie wystarczą tu dwie, trzy, pięć rurek - bez opamiętania można pochłonąć pół opakowania (jeśli nie więcej)...

Są bardzo słodkie (ostatnio uwielbiam) więc nie każdemu mogą odpowiadać.

Popijam je zwykle zieloną herbatą, której co oczywiste nie słodzę..


Jest też drugi smak - kakaowy?, ale nie zamierzam go póki co próbować.
Polecam wszystkim wielbicielom waniliowych smaków i aromatów.



280g
Cena: 3.99 zł
Dostępne: w Biedronce

Aktualizacja:
Niestety od pewnego czasu, zmieniono szatę graficzną opakowania - fotografia niżej, jak i sam smak pysznych rurek. Tamte były kruche i delikatne, co przeszkadzało niektórym nadwrażliwym -.-

Te obecnie, są okropne, zwarte, zmienione w smaku i na pewno już ich nie kupię.
Dla mnie istniały tylko w wersji pierwszej. 

Aktualizacja: 
Wrócili do pierwszej szaty gr. opakowania - ale w smaku nadal - nie to, co było za pierwszym razem. -.-

  



Aktualizacja:
Obecnie odkryłam rurki dr Gerard
hmm.. ten sam producent,co Tasso'^ 
Cynamonowe, wypełnione kremem o smaku pieczonych jabłek, mniam.. pyszności,są znakomite! 
I niech już takie pozostaną :)




 

5 komentarzy:

  1. Dziekuje za komentarz i za odwiedzinki :* niewiedziałam ze masz tego bloga,chetnie bede tutaj zaglądać :) a mebelki są super zwłaszcza w twojej odsłonie!!!!az sama sobie je troche pozmieniam ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że mnie odnalazłaś ^ ^
      Ja staram się na bieżąco czytać Twoje wpisy.
      Co do mebelków, mam trzy zestawy, jeszcze nie wszystkie przerobione - "czekają" na swoją kolej.
      Dzięki za komentarz :)

      Usuń
  2. teraz tak zerkam i widze ze juz kiedys byłam u ciebie ale przez google + ktorego do tej pory nierozkminiłam ;) dlatego wole tradycyjny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, u mnie w Szczecinie są też rurki -.- są niedobre a ja tak tęsknie za tymi wcześniejszymi rurkami szukam i szukam i narazie nie znalazłam tak dobrych jakie były w biedronce, ale słyszałam, że w Warszawie są te wcześniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie będzie dobrych rurek, a przynajmniej u mnie w Nowym Sączu ^ ^ A szkoda.

      Usuń

Wyraź swoją negację/ opinię/ frustrację ^_^