sobota, 2 sierpnia 2014

Woda kokosowa





Ostatnio postanowiłam trochę wzmocnić i wyrzeźbić mięśnie brzucha, ud i pośladków.
Wyczerpany ćwiczeniami organizm uzupełniam wodą kokosową, która 10 razy lepiej nawadnia niż wszelkie soki z jakąś chemią w składzie czy NIE uznawane przeze mnie napoje izotoniczne -.-
Sięgnęłam po wodę kokosową chętnie - gdyż znając jej dobroczynne właściwości - w szczególności korzystny wpływ na serce - a moje już od lat, daje znaki osłabienia..

Anemicy, ludzie podatni na stres, odczuwający zmęczenie także powinni ją wypróbować.
Zawiera witaminy z grupy B, a także witaminę C.
Doskonale nawilża (potwierdzam), a także opóźnia procesy starzenia skóry.
Wzmacnia cebulki włosów, paznokcie.. i więcej..

Próbował ktoś ?




3 komentarze:

  1. Ja próbowałam na włosy kiedyś mleka kokosowego (które wyciska się z miąższu), a wodę też piłam - szału w smaku nie ma, a efekty to chyba dopiero po dłuższym stosowaniu możnaby zauważyć. W Piotrze i Pawle można zakupić wodę, mleko i masło kokosowe do celów spożywczych, bo nie sądzę, żeby ktoś chciał co tydzień łupać kokosy (dość szybko się psują).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do łupania to mam patent - podpatrzony u jednej z blogerek - i idzie mi to już jak z płatka, choć na dłuższą metę jest to uciążliwe.
      Dzięki za informacje - co do możliwości kupienia gotowców ^ ^

      Usuń
  2. Uwielbiam wodę kokosową i wszystko co kokosowe, KOKOSOHOLICY łączymy się!

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją negację/ opinię/ frustrację ^_^