wtorek, 2 września 2014

TUTTI - Batonik twarogowy


Tutti - Batonik twarogowy w polewie kakaowej.

Gdy po raz pierwszy o nich usłyszałam, byłam pewna, że to kolejne twarde, zwarte i takie, że ledwo można przełknąć batoniki owego typu. Jakże się myliłam :D I dobrze, uwielbiam, takie miłe rozczarowania, a właściwie oczarowania..
Pierwszy gryz.. i .. ząbki zatapiają się w delikatnej, aksamitnej pyszności..
Po prostu coś cudownego, aż trudno to opisać.. trzeba spróbować.

Są trzy smaki do wyboru: Waniliowy(mój faworyt), truskawkowy oraz czekoladowy.

Składniki wersji WANILIOWEJ

- Masa twarogowa 85% (twaróg odtłuszczony 54%, masło, cukier, ekstrakt z wanilii 0,2%),
-polewa kakaowa 15%(olej z ziaren palmowych, cukier, kakao w proszku 17%, emulgator - lecytyny, aromat).



Cena: 99gr
40g
Dostępne w: Biedronka









4 komentarze:

  1. Gdzie można kupić taki batonik? jakoś nigdy na niego nie zwróciłam uwagi, a teraz mnie zaciekawił :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A1 Już doczytałam, że Biedronka :) Muszę poniuchać i spróbować :))

      Usuń
  2. Były przez pewien czas w Biedronce, ale od bardzo długiego czasu już nie mogę ich w żadnej znaleźć.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och... Szkoda, ale będę bacznie przeglądać asortyment. Może znowu kiedyś będą, to chętnie spróbuję, bo tak smakowity opis... :P :)))

      Usuń

Wyraź swoją negację/ opinię/ frustrację ^_^