sobota, 20 września 2014

Przyjaciele zawsze będą przyjaciółmi, nie ważne jak daleko od siebie.


3 komentarze:

  1. Właśnie wczoraj widziałam, po raz pierwszy zresztą tego roku, motyla. Byłam naprawdę zdziwiona i zauroczona jego płynnym ruchem. I tak zaczęłam się zastanawiać co się dzieje z motylami, że ich nie mogłam uraczyć?
    Dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie, przyznam zaskoczyłaś..
      U mnie przeciwnie, mam ogród i co za tym idzie mnóstwo kwiatów - latem gościłam ich wiele, a teraz na gronach winorośli przysiada dość sporo motyli Rusałki pawika - Na fotografii.
      Nawet do pokoju wlatują gdy okno uchylone ^ ^

      Usuń
  2. To ty chyba masz zaczarowany ogród! :) Tyle motyli i jeszcze w domu latają.. Super !

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją negację/ opinię/ frustrację ^_^