poniedziałek, 22 września 2014

Tęsknota / Miażdżące uczucie pustki, ustąpiło../ Nowy początek. (Przemiana Operetty) Zdjęcia (♫)



***





Zestaw "sportowy" dla Operetty, to coś na co wpadłam, jakieś kilka tygodni temu.
Chciałam przerwać ciąg sukienek w swojej kolekcji - która szła w jednym a'la wiktoriańsko-punkowym' kierunku.
Postanowiłam jednak na zmiany jak i w życiu, tak i wśród moich MH.
Jakby nie patrzeć, lalki wyrażały poniekąd (nie całkiem dosłownie ^ ^) mój codzienny styl, czyli dużo czerni i jakieś akcentujące barwne dodatki.
Oczywiście pozostałe Operetty pozostaną w stylizacjach, które już miały.



(Czasami, przez jedną chwilę, hmm.. można zaznać - szczęścia doskonałego i warto dla tego żyć, choćby i reszta życia była samotną wędrówką).



Was it a dream?








Nie znoszę malować paznokci -.-
Lakier był na nich 5 minut, tyle wytrzymałam  ^ ^


...












Wpis - MROK - i nuta Sii, powinna wyjaśnić, obecnie obraną ścieżkę mojego życia.
Jako iż, introwertyczka ze mnie do bólu, to i  wylewność z mojej strony na temat spraw osobistych  ograniczona będzie do minimum.

I thought life passed me by . .
Missed my tears, ignored my cries . .
Life had broken my heart, my spirit . .
And then YOU crossed my path :{
YOU quelled my fears, YOU made my laugh ^_^
Then YOU covered my heart in kisses.

W sesji użyty komplet od Agi (Podziękowania serdeczne).
Pas z nadrukiem wiązania gorsetowego (Picture Day).
A pod spodem ^ ^ strój od (Dance Class).





***



6 komentarzy:

  1. Życzę więcej optymizmu! Monsterka ma piękną ozdobę na głowie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Aniu :)
    Obecnie optymizmu i radości mam w życiu pod dostatkiem.'
    Hmm, wpis traktuje o czarownych chwilach, nie jest do końca taki.. dramatyczny (jak by mogło się wydawać) ^ ^
    Ozdoba do włosów dla Operetty to przerobiony stary naszyjnik. ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wydaje się bardzo dramatyczny ;-) Ale ja też tak przeżywam drobne sprawy :-D

      Usuń
    2. No taka już moja kuriozalna natura. :D
      Drobnych' spraw może nie przeżywam tak dogłębnie. Mniejsza z tym. Nie o to tu chodzi.

      Usuń
  3. Ładne zdjęcia xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Operetta nie do poznania! Cudo! PS - też nie lubię malowac pazurków :))

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją negację/ opinię/ frustrację ^_^