wtorek, 2 września 2014

Wygrana książki - czyli jak KATANA przyniosła mi szczęście ^ ^/ oraz co mam na półkach..


Tym razem wygrałam w konkursie organizowanym przez - parenting.pl na fb  - polecam wszystkim rodzicom.

 Książkę " Tylko nie gotujcie kopciuszka " F. Simon.


Zadanie polegało na opisaniu historii/opowiadania/bajki: 
Co mogło by wyniknąć  ze spotkania Kopciuszka, Królewny Śnieżki i Dużego Złego Wilka ^ ^

W odpowiedź starałam się wpleść miecz samurajski - KATANĘ
( A o co  z tym chodzi - wiedzą tylko wtajemniczeni :)
Darowałam sobie tylko opis krwawej jatki, choć patrząc na klasyczne bajki i to co jest obecnie, przesycenie zła w nich zawarte - zasmuca, ale życie nie jest lepsze..


Do nagrody dołączone były gratulacje  ( Jeszcze raz śliczne dzięki ^ ^ )
oraz dwa plany lekcji.




Książka przeczytana w pół godziny, obecnie odłożona na półkę.



 A teraz przejdę do książek, które już od lat mam w swojej biblioteczce.



Bo prawdziwa dorosłość cała jest z dzieciństwa.
Interesujący i godny uwagi i polecenia poradnik :)



Niżej barwnie ilustrowana książka mojego dzieciństwa. 
W twardej oprawie, z cudownie gładkimi stronicami ^ ^
Otrzymałam ją, jak miałam ok 6,7 lat - wbiła mi słodkie i sielankowe życie o rodzinie..
(Och brutalność rzeczywistości szybko zachwiała ten rys).
No ok, nie ma tam tylko samej słodyczy ;)
Polecam.
Ale mały domek na wsi, jak z obrazów np. Fred'a Swan'a - to moje słodkie, niespełnione marzenie.
Choć, nie zamieniła bym miejsca w którym jestem, za żadne skarby świata..


Jak byłam mała, najbardziej podobał mi się fragment z mieszkaniem/kryjówką w drzewie.. ^ ^



Na koniec Edmund De Amicis "Serce"
JEDNYM słowem: Porywająca.
Polecam rodzicom i nieco starszym dzieciom.



3 komentarze:

  1. Kaśka, co Ty ostatnio tyle book'ów zgarniasz ;P
    To już chyba trzecia ? Ale gratulacje :)
    A i ta sweet mini me - to chyba żarty? ?
    Wszyscy Kate, po prostu każdy, ale Ty, no wiesz.. co mam na myśli.. ;PP
    Pozdrawiam
    Lk xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry, że dopiero teraz odpisuję, ale dysk padł i trochę zeszło.
    Szczęście dopisuje w wygranych. Ale nie narzekam.
    Sama wiesz, ile zmian zaszło.
    Fajnie, że wpadłaś do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam "Serce", piękna! Tylko w innym wydaniu.
    Rodzinę niedźwiadków też, można ją wyrwać za grosze w różnych serwisach.
    Kopciuszka dopiero zamówiłam, czekam na przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją negację/ opinię/ frustrację ^_^