piątek, 10 października 2014

Mleczna Dolina - Mleko Waniliowe /Pistacjowo-Kokosowe oraz Truskawkowe



Co nieco znudzona bezustannym piciem herbaty (czarnej i zielonej), oraz soków marchewkowych ^ ^ , odkryłam przypadkiem mleko smakowe.
Nie ciągnęło mnie nigdy do tego typu napojów - ale postanowiłam spróbować.
Do wyboru są: 

Waniliowe,
Pistacjowo-Kokosowe
Brzoskwiniowo-Marakuja
Karmelowo-Czekoladowe
 
Na pierwszy ogień poszły więc Pistacjowo-Kokosowe i Waniliowe.

Zacznę od Pistacjowo - Kokosowego.
Jakoś wyjątkowo nie przepadałam za smakiem pistacji, bo i nie gościł w domu za często.
Wolałabym jednak wersję bardziej  - KOKOSOWĄ.
Nie jest najgorszy, i choć z pierwszym łykiem może wydawać się dziwny (dla kogoś, kto nie je często czegoś o smaku pistacjowym) to może być, ale mnie nie przekonuje.


Mleko WANILIOWE

No i tu jest strzał w dziesiątkę. W składzie naturalny aromat wanilii - a to już wystarczy by mnie uwieść smakiem.
Oby nie zmienili nic w recepturze, bo nareszcie znalazłam coś obłędnie WANILIOWEGO do picia.
I pomyśleć, że kiedyś mogłam obejść się bez wanilii. . . ^ ^
Można dodać do kawy - jeśli ktoś lubi.

Chcę jeszcze wypróbować karmelowo-czekoladowe, ale nigdy nie ma go..
Próbował ktoś?  
 
Aktualizacja: 
Trafiłam ostatnio na truskawkowe mleko. Ale nie ma w nim nic szczególnego ,ot takie sobie (lodów truskawkowych też nie lubię), samo np. KOKOSOWE chętniej bym przygarnęła.
Ale o tym już wyżej wspominałam. ^ ^




Aktualizacja:
Smak Brzoskwiniowo-Marakuja spada na miejsce trzecie w moim rankingu - na ulubione mleko z mlecznej doliny, dlaczego? Tym razem trafiłam na BANANOWE, które smakiem przypomina mi dzieciństwo ^ ^.

 

Cena: 99 -1,49
250ml
 Dostępne w Biedronka


2 komentarze:

  1. Kiedyś regularnie zabierałam na zajęcia pitne jogurty albo im podobne cudeńka, teraz jakoś nie mam ochoty na drugie śniadania... wiem, że to źle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupuję dla siebie jak i dla swoich dzieciaków, które uwielbiają to mleko i muszę mieć zawsze uzupełnione zapasy w lodówce xD

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją negację/ opinię/ frustrację ^_^