piątek, 14 listopada 2014

Domowe placki ziemniaczane.


 Nie ma nic bardziej prostszego w przygotowaniu z ziemniaków, a zarazem tak pysznego jak - placki.

Ja do swoich nie dodaję żadnej mąki, ale śmietanę, ale po kolei ^ ^


Do startych ziemniaków, dorzucam drobno posiekaną cebulę oraz czosnek.


Następnie przyprawy (ostra i słodka papryka, pieprz, sól).
Ile? Co, kto lubi, wg. uznania.
Ja nie żałuję, zwłaszcza papryki ^ ^


Na koniec jajko, śmietana i wszystko mieszamy.
Rozgrzewamy tłuszcz na patelni i przechodzimy do działania.
Ja metodą prób i błędów - przygotowuję małe, dosyć cienkie, ale w dość dużej ilości..
Grube mogą wyjść nie w pełni usmażone, a i czasu na nie trzeba więcej.


Smacznego!  

^ ^ 



2 komentarze:

  1. jak dobrze, że teraz nie mogę nawet okruszynki czy kropelki
    czegokolwiek - boru-boru skutecznie odwraca apetyt aż do rana...
    ale zaintrygował mnie czosnek - więc następnym razem Twoje
    placki będą moimi. Hough! tylko jakoś muszę wyprosić wtedy
    ślubnego z Jego Królestwa Chochli i Patelni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i z ogromną chęcią (mam nadzieję, że się dowiem) jak smakowały ^ ^

      Usuń

Wyraź swoją negację/ opinię/ frustrację ^_^