czwartek, 13 listopada 2014

(♪) GOLDEN ROSE - Lipstick 60





Ten wpis będzie o mojej pierwszej od lat! szmince..
Miałam do tej pory w domu tylko jedną - krwisto-czerwoną - Spicy Red  ale, prawie wcale jej nie używałam.
Nie lubię się malować i bawią mnie dziewczęta które nie wyjdą "zrobione", nawet po bułki do sklepiku -.- 

Na co dzień, używam jedynie pomadki ochronne i błyszczyki.

Kolor nr.100 za jakiś czas. ^ ^








Wybrałam kolory, w których kilka lat temu, najlepiej się czułam, które najlepiej podkreślały mój wygląd..

Kolor nr. 60 jasny, pastelowy róż.

Szminka znakomicie kryje, pigmentacja jest bardzo wysoka - a tego właśnie oczekiwałam.
Zapach mi nie przeszkadza.
Może przesuszać delikatną skórę ust, a także podkreślać skórki.
Więc jeśli mamy spierzchnięte wargi -.-, dobrze jest wcześniej o nie zadbać.
Szminka spełnia moje oczekiwania, ale moja ulubiona nr. 100  i tak ją przebija.^ ^

Cena  9 - 13zł



2 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam szminki z Golden Rose, ale chętnie wypróbuję.. muszę jednak najpierw skończyć swoją z Rimmela :) mam za to cień do brwi tej firmy i bardzo sobie chwalę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieni też nie używam, no może sporadycznie.

      Usuń

Wyraź swoją negację/ opinię/ frustrację ^_^