wtorek, 11 listopada 2014

Serek waniliowy TUTTI





Kolejny waniliowy przysmak, któremu trudno się oprzeć.. och ..


Nie kupuję go często, ale zdobył moje podniebienie - podobnie jak wcześniej? hmm mleko waniliowe.

Rurki - ciastka' które przez krótki okres wiodły prym w moim menu wśród słodkości,  już niestety nie odzyskają  tego zaszczytnego miana .. -.-


Wracając do serka, w smaku jest wyrazisty, wyjątkowo gładki, subtelny i zawiera dodatek w postaci prawdziwej wanilii.
Sięgam tylko po ten smak, więc nie wiem jak wypada w porównaniu  z innymi.



150g
Cena 1.39
Dostępne w Biedronce.


3 komentarze:

  1. Też bardzo go lubię, według mnie smakuje lepiej niż Danio. Dobry jest też Tutti bananowy, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bananowy? ^ ^
      Będąc na zakupach, automatycznie sięgam po waniliowy..
      Nie patrząc nawet, na nic wokoło.
      Chyba stałam się robotem..
      Z pewnością wypróbuję. :)

      Usuń
    2. Jest, jest, mają nawet wersje Banan Stracciatella :D też to odkryłam dopiero po czasie, zawsze kupowałam machinalnie wanilię ;)

      Usuń

Wyraź swoją negację/ opinię/ frustrację ^_^