wtorek, 30 grudnia 2014

AriZona - Blueberry White Tea


Arizona z wyciągiem z białej herbaty i czarnymi jagodami.



Skład:

woda,
cukier,
sok gruszkowy z koncentratu (4%),
sok jagodowy z koncentratu (1%),
miód,
aromaty naturalne,
wyciąg z białej herbaty (0,06%),
kwas askorbinowy (wit.C),
kwas cytrynowy.


Jak zielona z miodem była umiarkowanie dobra, ale niczym nie zaskakująca.. tak biała - bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła.. 
W smaku wydaje się być bardziej słodka niż zielona - i dobrze (tym lepiej dla mnie).

Gruszki lubię,  wszelkiego rodzaju jagody jeszcze bardziej.. (moje ulubione połączenie) więc czego chcieć więcej.
Odnalazłam swoją herbatę >^.^<


Właściwości białej herbaty:

Zawiera polifenole (3 x więcej niż zielona), które niszczą wolne rodniki, dba o cerę i skórę,
Zawiera witaminy: A, B, C i P,
Obniża poziom cholesterolu oraz ciśnienia krwi, poprawia krążenie, 
Chroni przed zatruciem pokarmowym,
Polecana przy cyklicznych przeziębieniach, bakteriobójcza,
Pobudza i wspomaga koncentrację.





11 komentarzy:

  1. Musze wyprobowac bo bardzo zachecajaco ja opisalas ;) Ja jakos nigdy nie przepadalam ze herbatami z butelek,kartonikow itd ale te wyjatkowo maja ladne opakowanie ;)

    Wiele razy rzucily mi sie w oczy...wydaje mi sie ze nawet kupilam raz czy dwa dla dzieci ale sama nie sprobowalam. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to moje pierwsze zetknięcie z herbatami tego typu, na szczęście nie zrażające do nich.. jedyne czego mogły by mieć więcej w składzie to miodu.. : P Ale z tym w prosty sposób można sobie poradzić ^.^
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Uwielbiam opakowania tych herbat, ale smakowo jakoś nie porywają, nie są złe, ale nie wiem, czy warte dość wysokiej ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W smaku odkrywcze nie są, fakt i cena nie rozpieszcza - ale raz na jakiś czas można zaszaleć .. :D
      Taka tam, ekstrawagancka inklinacja.. ^.^

      Usuń
  3. Buteleczka !!! Buteleczka jest śliczna !!!
    Niestety jestem zagorzałą wielbicielką czarnej herbaty i inne mi nie smakują:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, buteleczki, mają swój urok ^_^
    Z tego co wiem, są i rodzaje tej herbaty - czarnej odmiany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna buteleczka ! A Herbata na pewno jest pyszna :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice blog!!!
    ★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★
    ★ Feliz Año Nuevo ★
    ★⋱⋰★⋱⋰★⋱⋰★⋱⋰★
    \_2_/\_o_/\_1_/\_5_/
    ._|_..._|_..._|_.._|_

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją negację/ opinię/ frustrację ^_^