środa, 10 grudnia 2014

(♪)"Coś" o sobie..




Odpowiadam  na wasze pytania.



 Skąd pomysł/co skłoniło do pisania bloga o tym o czym piszesz i skąd jego nazwa ?
Może nie skłoniło, co zainspirowało, uzupełniło (nie mylić z dopełniło) w pewnej kwestii moje życie.
Nazwa wzięła się od tego iż na początku mojej przygody z kolekcjonowaniem, zbierałam tylko porcelanowe lalki..


 Twoje ulubione zwierzę i dlaczego?
   Kot - bo lubię, a poza tym koty bawią się tylko wtedy, kiedy im się  podoba..



 Co cię denerwuje/przeraża?
    Wywlekanie pod publiczny osąd prywatnych spraw.
   
Podejmować starania o coś, a potem dawać za wygraną.
Nieprzewidywalnych osób/ nieobliczalnych zachowań/ przedmiotowego traktowania/ zabaw uczuciami.

Uczucie nieodwzajemnionej tęsknoty. Wszechogarniającej pustki.

 
 Złamałaś w życiu jakieś zasady ?
   Odpowiem w ten sposób.. uwielbiam spać, zwykle około 21 już układam się do snu, więc jeśli rozmawiam z kimś - nocną  porą, musi być być to ktoś bardzo dla mnie wyjątkowy.

  Ciekawostka z dzieciństwa ?
    Kasety magnetofonowe, moja ulubiona (na fot.) zawierała w komplecie zestaw uroczych naklejek 

^ ^


 









 Ulubiony cytat? 
    Jeden, to mało.. 


"Złudzeniami można żyć dość długo i być dość szczęśliwym. Może to nawet jedyny sposób, żeby być szczęśliwym."
- William Faulkner – "Dzikie palmy"



   "Najstraszniejsza ze wszystkiego jest świadomość niespełnionej miłości – na tym polega piekło."
    F.Dostojewski.


"Cokolwiek pomiędzy ludźmi kończy się – znaczy: nigdy nie zaczęło się. Gdyby prawdziwie się zaczęło – nie skończyłoby się. Skończyło się, bo nie zaczęło się. Cokolwiek prawdziwie się zaczyna – nigdy się nie kończy."
E.Stachura

 "Miłość to fizjologiczna psychoza. Całkowite zawężenie procesów poznawczych i intelektualnych. Zaburzenie świadomości. Rozszczepienie emocji i działania. Bywa nieuleczalna."
Barbara Rosiek



- O czym myślisz? – pyta mężczyznę kobieta, a on myśli akurat o tym, że jest jego światełkiem. Ale nie mówi jej, bojąc się, że zabrzmi to banalnie, więc wzrusza ramionami. Potem, kiedy ona odchodzi, noc robi się czarna jak nigdy dotąd, a on żałuje, że jej o tym światełku nie powiedział.
P.Adamczyk


"Nie pozwól uciec miłości. Taka prawdziwa zdarza się tylko raz w życiu, i jeśli jej nie przeżyjesz, unieszczęśliwi cię na zawsze."
A.Becerra

"Zaistniała w jego życiu na kilka chwil i już nigdy nie powróci. A przecież chciał ja spotkać jeszcze raz. Ludzie poruszają się po wytyczonych przez los albo przeznaczenie - trasach. Na mgnienie oka krzyżują się one z naszymi i idą dalej. Bardziej niż rzadko i tylko nieliczni zostają na dłużej i chcą iść naszymi trasami. Zdarzają się jednak i tacy, którzy zaistnieją wystarczająco długo, aby chciało się ich zatrzymać. Ale oni idą dalej.."
J.L.Wiśniewski

"Bądź bezgranicznie szczęśliwa, a przynajmniej nie odtrącaj od siebie szczęścia. Wiem, że te słowa wydają Ci się przesłodzone, ale miłość to namiętność, opętanie, to ktoś, bez kogo nie możesz żyć, uwierz mi: rzuć się na oślep, znajdź kogoś, kogo pokochasz do szaleństwa i kto pokocha Ciebie w ten sam sposób. Jak go znajdziesz? Cóż, zapomnij o zdrowym rozsądku i posłuchaj swojego serca. Ja nie słyszę Twojego serca. Bo prawda, skarbie, jest taka, że życie jest bez sensu, o ile tego zabraknie. Podróż podczas, której nie zakochamy się bez opamiętania, jest równoznaczna z wegetacją. Ale musisz próbować, bo jeśli nie próbowałaś, to jakbyś nigdy nie żyła naprawdę...
Federico Moccia 

"Problem nie w tym, ze jestem nieszczęśliwy, lecz tylko w tym, że nie jestem szczęśliwy. ... Brak szczęścia to nie jest od razu nieszczęście. Brakuje mi miłości i tamtej dziewczyny, którą byłaś. Brakuje mi uczucia, jakie mi dawałaś, ciebie już nie ma, może nigdy nie będzie, ale ja mam resztkę nadziei, ze takie uczucie jeszcze mnie dopadnie, niech będzie wtedy jak wściekły pies rzucający się do gardła, niech mnie nawet zagryzie, ale jeszcze raz chciałbym je przeżyć."
"Pożądanie mieszka w szafie."


"Potrzebuję kogoś, kto się nie podda. Potrzebuję kogoś, kto nie pozwoli mi martwić się o jutro, kogoś, kto każdego wieczoru będzie zapewniał mnie, że rano nadal będzie obok i zawsze dotrzyma słowa. Kogoś, kto będzie chciał być nawet wtedy, kiedy sama siebie nie będę mogła znieść. Wszystko, czego potrzebuję, to obecność. Poczucie bezpieczeństwa, że ten, którego kocham, nie zniknie nagle, niezapowiedzianie, bez słowa. Wyobrażasz sobie, jak wspaniałe muszą być noce, kiedy zasypiasz z pewnością, że już nic złego nie może się stać?.


Marta Kostrzyńska

  Czy masz  jakieś nałogi .. Jeśli tak,  jakie?
    Jasne! Mam..  To nie nałóg, to obsesja. Uwielbiam jeść pizzę.  ^ ^
     
 Ulubiony sposób spędzania jesienno-zimowych wieczorów?
  Picie ogromnych ilości herbaty z sokiem malinowym, miodem i gożdzikami.. 
  Rozmowy z przyjaznymi memu sercu osobami.    

     
 Co masz nietypowego w pokoju ?
       Hmm.. Kolekcję kapeluszy - na ścianie..

 Byłaś lub jesteś zakochana ?
      A kto nie był ? (choć, być zakochaną to za dużo powiedziane) ^_^  żyję na.. substytutach emocji.

 Jakich używasz kosmetyków ?
       Używam, jeśli zachodzi taka konieczność.. a tak to, woda, maseczka z owsianki i masaż tanaka. Hmm, nie mam nawet tuszu do rzęs.

 Co najbardziej utkwiło Ci w pamięci z I Komunii Świętej ?
       Kiedy to było? Mam gdzieś film z tego wydarzenia, jak i z przyjęcia w domu ^.^
    Co pamiętam ? Byłam bardzo zestresowana, nic nadzwyczajnego się nie wydarzyło. Nie ma  
    porównania z tym obłędem jaki jest dziś przy organizowaniu tego wszystkiego, szaleństwo    zakrawające niczym przygotowania  do ślubu! Zgroza  Mam gdzieś jeszcze rękawiczki i torebkę. 

















Kiedy najbardziej odczuwasz gorycz, a kiedy słodycz życia ?
Gorycz. Bardziej smutek.. Gdy ktoś kogo uczyniłam ważną częścią swojego świata, "dźgnie" nieoczekiwanie, swoją obojętnością.


A słodycz odczuwam ostatnio dosłownie, zajadając się tradycyjnymi cukierkami śmietankowymi Werther's Original..



 Jakie najdziwniejszy sen miałaś ?
       Hmm.. najdziwniejszy?.. Śni mi się czasami pewna osoba, ale pod postacią tekstu na ekranie monitora, albo pseudonimu. Ponure, nieprawdaż.. Zdumiewa mnie regularność tegoż snu i emocje jakie mu towarzyszą: bezpieczeństwo i szczęśliwość, oj tak, jakże mi..w nim dobrze.. w przeciwieństwie do tego co na jawie. Nie wiem, nie przygotowano mnie na takie doświadczenia, czy tak objawia się tęsknota.., a może schroniła się w ten sposób.. Przewlekła i nieustająca. Następnym razem, przytulę się do nich..
Słodka pamięć podświadomości. 
Aktualizacja: 
25.11. 2017 
Już nawet o nich nie pamiętam i na szczęście już się nie zdarzają.

 Najlepszy życiowy moment ?
     To jak z zastanawianiem się, co by było gdyby..

      Życie składa się z wielu, takich chwil.. a te najlepsze.. hmm, jeszcze mam przed sobą ^ ^

 



Co zrobiłaś tylko raz w życiu i już nigdy więcej tego nie powtórzysz ??
   TYLKO raz w życiu, wyznałam swoje uczucia, co prawda w beznadziejny, choć czytelny sposób. Czułam to, nie żałuję, ale uważam.. iż limit się wyczerpał.

  

9 komentarzy:

  1. bo w życiu liczą się czyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: thanks for your visit to my blog dedicated to Barbies. I really like your blog. Nice pictures. I already did a follower of your blog. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie >^.^<
      Zapraszam ponownie i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Nie będę się wymądrzać, ani słać "dobrych rad" jedynie ślę serdeczne pozdrowienia :)))
    Też uwielbiam koty - ma trzy i każdy inny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana i również serdecznie Cię pozdrawiam : )

      Usuń
  5. Kolekcja kapeluszy na ścianie.. to musi fajnie wyglądać! :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. ... marzenia też się liczą ...bardzo się liczą ...
    serdecznie pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do marzeń . . wielokrotnie, brutalnie byłam z nich wyrywana - gdy za bardzo i zbyt mocno się w nich zatapiałam..Otrzeźwienie z marzeń jest bolesne, dlatego. . . jednak uwielbiam ten błogi stan, oddawaniu się im, a następnie stopniowemu, realizowaniu ich.. ^_^
      Pozdrawiam Cię Kasiu : )

      Usuń

Wyraź swoją negację/ opinię/ frustrację ^_^