sobota, 20 grudnia 2014

Na targu staroci/ Hairbrush BS


Fotografia z dn.19.12.2014r.

Postanowiłam wybrać się dziś w dwa miejsca.
1. Na targu staroci dorwałam dwie lalki: Manx Doll i Welsh Lady oraz obraz przestawiający smutną dziewczynę z kwiatami we włosach i perłami na szyi. (wkrótce zdjęcie)
Obie lalki były w pudełkach.
Jedna z nich WL, nie miała butów, a że miałam wcześniej nagą ale obutą lalkę typu WL, to od niej ta - co nie miała - otrzymała.

2. Lidl - Niesiona sentymentem czasów gdy byłam małolatą :P . . , oraz jakież to dziwy i słynne wojny odbywają w owym sklepie z samego rana.

Nie wiem gdzie i skąd w ludziach to szaleństwo?, w mojej okolicy spokojnie, bez żadnych ekscesów można zrobić zakupy w tym i innych sklepach..
"Karpiowy tłum" mnie nie poniósł. ^  ^





6 komentarzy:

  1. U mnie też było w miarę spokojnie, kupiłam suszarkę i prostownicę :D
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz, może w jednej miejscowości mieszkamy :P

      Usuń
  2. Ech u nas się już niestety zaczęło to świąteczne szaleństwo :) nie mogłam dzisiaj znaleźć miejsca parkingowego pod większością supermarketów i galerii ... :D Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wizytę i serdecznie pozdrawiam : )

      Usuń
  3. Hello from Spain: great pics. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją negację/ opinię/ frustrację ^_^