środa, 10 grudnia 2014

Happy Swing - Kokosowe / Wanilowy odpoczynek..



Przytłoczona zapachem i smakiem wanilii, którym dla spokoju i bezpieczeństwa się otaczałam..
Będąc ostatnio w Czerwonej Torebce - trafiłam na rurki, a że szukałam alternatywy tych z Tasso sięgnęłam po nie.
Smak kokosowy, jeśli chodzi o krem - taki sobie, jak dla mnie mało kokosowe a bardziej orzechowe -.-. Same rurki prawie takie same, jak  Tasso przed zmianą jaką poczynili..na gorsze. >: P

Muszę wypróbować wersji waniliowej, ale z pewnością nie w najbliższych tygodniach..


 150g
Cena: 2.99zł





2 komentarze:

  1. Mało kokosowe? Polecam rzucić palenie, bo najwyraźniej słabo odczuwa pani smaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety.. nie palę.. nigdy nie paliłam >^.^<
      Po prostu, wersja HS "kokosowa", nie przypadła mi do gustu..

      Usuń

Wyraź swoją negację/ opinię/ frustrację ^_^