poniedziałek, 22 czerwca 2015

MCENNEDY - Peanut Butter


 MCENNEDY - Masło z orzeszków ziemnych
Czasami zastanawia mnie, co ja jadłam do tej pory, nim odkryłam to od dawna polecane cudo, chyba niewiele.. Hmm, smaku Nutelli też nie znam.., nie od dziś wiadomo, że odmawiam sobie tego co ponoć najlepsze, ale w tym wpisie nie o tym.

Postanowiłam skosztować, to zachwalane i w mig znikające ze sklepu masło orzechowe, aby nie żałować, że nie spróbowałam go NI raz w życiu.

Konsystencja gładka, zwarta.>^.^<.
 Wybrałam opcję z kawałkami orzeszków - jest ich dużo, przyjemnie się chrupało podczas degustacji, zawartość soli morskiej oraz brązowego cukru trzcinowego daje ciekawy mix dla kubków smakowych, raz słodko raz słono.
 Jestem nim oczarowana do tego stopnia iż rzuciłam się nań, jak wygłodniały wilk.. wilczyca.
Masło pięknie pachnie, cudny aromat świeżych orzechów i równie dobrze smakuje, trudno się do czegoś przyczepić, no może do jednego, mogłoby się znaleźć w stałej ofercie..
Słoik masła wystarczył mi na 4 dni, skończył się.. jednak płakać, przeżywać i tęsknić nadzwyczajnie nie będę. Było, to było. Nie ma, to nie ma.. ;P


Cena: 8.88zł
454g
Lidl









7 komentarzy:

  1. nie jadłaś Nutelli?! Toż to niebo w gębie!;D A oryginale masło orzechowe jak dla mnie ma aż za intensywny smak, dlatego jeśli już je jadłam to w minimalnych ilościach. Ale faktycznie to ciekawe urozmaicenie smakowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, wiele takich niebiańskich smaków, jeszcze przede mną..
    Dziękuję za wizytę i komentarz >^.^<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech znowu słodycze, jesteś kusicielką, a ja powinnam przerzucić się na sałatę i rzodkiewki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba byłoby dla mnie za słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. how beautiful is all, thank you for teaching us. kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. I'm not a fan of peanut butter but the package is great! ;) Kisses

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją negację/ opinię/ frustrację ^_^