piątek, 16 października 2015

Kremowy żel pod prysznic Raspberry Vanilla - Be Beauty








Be Beauty Creme 

Rodzaje:
Raspberry Vailla
Sugar Plums
Coconut Melon

Bywają też wersje: Pistachio Ice Cream/ Chocolate/Mango Macadamia oraz Lemon Cake.

Nie jestem miłośniczką żeli do kąpieli, ale ten skusił mnie ze względu (co oczywiste, jeśli o mnie chodzi) na zapach..
Kupiłam go kilka miesięcy temu, zużyłam około pół butelki.

Żel przypomina aromat owocowej gumy balonowej, słodki, nie nachalny.

Jest wydajny, stosuję go do mycia dłoni (naprzemiennie z mydłami w płynie Linda).
Skóra po zastosowaniu żelu, jest przyjemnie odświeżona, cudownie pachnąca..
Skradł moje serce.


Początkowo zapragnęłam wersji Coconut Melon (Kokos&Melon), lecz niestety, choć nie wiem dlaczego.., przyprawił mnie o mdłości, zrezygnowałam bez żalu.
Zastanawiam się nad przetestowaniem śliwkowego.. Może kiedyś.


750ml
Cena:7.99
Dostępne w: Biedronka 

5 komentarzy:

  1. Ciekawy...muszę spróbować :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przecudnie.. malinowo-kremowo.. słodko - póki co, mój faworyt :)

      Usuń
  3. Great post!
    Would you like to support each other's blog by following with GFC and Google+?:) Please let me know if you do so I can follow you right back

    Have a nice week!
    xx Veronica
    http://veronica-mangojuice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for sharing your opinion

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją negację/ opinię/ frustrację ^_^