środa, 21 października 2015

..:: Mydło Linda ::..


Przygoda z mydłami Linda zaczęła się od tradycyjnego, w kostce - Biała Herbata i Aloes - oczarowana zapachem, sięgnęłam po wersję mydła w płynie z praktycznym dozownikiem.

Przyznaję, iż z tej serii ( zdj. 2) najbardziej przypadło mi do gustu Fresh Fruit, które swym  pięknym zapachem, nie wiedzieć czemu.., przenosi mnie do beztroskich czasów dzieciństwa i wspaniałych/niezapomnianych lat 90'.

Słyszałam o różnych opiniach na temat mydeł Linda, w tej cenie nie oczekuję jednak cudów, a kupuję je przede wszystkim dla zapachu i może troszkę poprzez powracający za ich sprawą -  sentyment do przeszłości ;P








Jeśli chodzi o mydło Linda w kostce, to oprócz wspomnianego z białą herbatą i aloesem, wybieram też francuską różę i mleczko z bawełny.


Z kolejnej limitowanej serii perfumeryjnych aromatów (zdj. niżej), w której mamy do wyboru trzy rodzaje:


Pure Flower - ekstrakt z irysa,
Creamy Orchid - ekstrakt z orchidei,
Oriental Senses - ekstrakt z imbiru.

Z tej trójki pod względem zapachowym jestem zachwycona wersją Pure Flower, chociaż muszę rzec, iż pozostałe dwa, wcale nie są gorsze i nie odbiegają wiele od mojego faworyta.

Dozowniki póki co, działają bez zarzutu, a jeśli przestaną spełniać swoją funkcję (przeżywać nie będę) -  odkręcić jest możliwość, więc problemu nie ma.



Cena:3,49
Pojemność: 500ml
Dostępne w Biedronka



Linda - edycja świąteczna















Nowa seria oraz szata graficzna mydła z dozownikiem, natychmiast przyciągnęła moją uwagę.
Tym razem do wyboru mamy:
Black Orchid/ Lemon&Verbena oraz Green Tea.

Skusiłam się na tę z orchideą, która zdecydowanie bardziej spodobała mi się, (aniżeli Creamy Orchid-która wydaje być bardziej intensywna), natomiast wersja Black Orchid, jest jakby delikatniejsza, bardziej słodsza, nie wiem dlaczego, ale bardzo kojarzy mi się z zapachem herbacianym..





8 komentarzy:

  1. as always sensational post, I love the way you teach. I'll investigate more about it.

    By the way, I follow.

    Sibaritismosdeinma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank U very much, for visiting my blog :) ....

      Usuń
  2. A soap that has my name, I have to try this :-)! Greetings from Linda (ex-Night Owl) from Belgium :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Linda is a very beautiful name!, l!ke them very much :)
    Greetings&Kisses..
    >^.^<

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam i używam mydło w płynie różnych zapachów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już same opakowania prezentują się bardzo nęcąco...muszę spróbować któryś z nich. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie sie prezentuja i napewno tez cudnie pachna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także je lubię :-) I kupuję :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją negację/ opinię/ frustrację ^_^