wtorek, 7 lutego 2017

Barbie Fashionistas 23 Mattel 2015 (2016)

Love That Lace
Mattel nr 23
Headmold: Neysa: 2014

W dzisiejszej notce pełna wdzięku blondyneczka (włosy miodowo-złociste!, coś cudownego..).
Mam w swojej kolekcji mało blondynek, gdyż jak wiadomo unikam modeli typowych, lecz ta do nich nie należy >^.^<).
I bardzo NIE przeszkadza mi, iż włosy tworzą swoisty hełm wokół twarzy, wręcz szukałam takiego modelu, będąc na lalkowym polowaniu. I mam. ;) Heh.
Usta jasne, pastelowe, (lecz mimo to wyraźnie zaakcentowane) z lekką jakby perłową poświatą.

Ubiór:
Bluzka w paseczki, długi rękaw, koronkowe wstawki z kwiatowym motywem.
Interesująca byłaby obcisła sukienka mini z podobnymi wstawkami..
Naszyjnik, srebrny, znów mamy motyw kwiatka.
Wracając do ubioru:

Spódnica czerwona, przed kolano.
Buty: długie, brązowe, płaska podeszwa, nieco zaburzają ogólny look, ale w sumie podobają mi się takie nietuzinkowe połączenia.