wtorek, 14 lutego 2017

Lady Tremaine - Cinderella - Mattel 2014


Lady Tremaine
CGT57/CGT58





Lady Tremaine, trafiła do mnie w zeszłym roku. >^.^<
Dlaczego zdecydowałam się na ten, a nie inny model z filmu
" Kopciuszek" ?
Jest to pierwsza lalka w długiej, satynowej sukni w mojej kolekcji (wkrótce przedstawię inny model także w długiej sukni.., i nie, nie będzie to Lady Tremaine z Disney Store).


Suknia jak i sama lalka - robi niesamowite wrażenie, nie tylko na mnie, ale i na odwiedzających mnie znajomych i przyjaciołach :)


Urzeka mnie wspaniale stapiające się ze sobą zestawienie kolorystyczne, jasnej wiosennej zieleni i  słonecznego złota.


Delikatnie wystające buciki, w podobnym, pasującym do kreacji kolorze.






Bardzo podoba mi się kształt i ogólny projekt pudełka.

Wewnętrzne  granatowe tło, odzwierciedlające nocne rozgwieżdżone niebo, idealnie uwydatnia  w modelu prezentowanej lalki - to co w niej najpiękniejsze :)

Makijaż, podobnie jak w filmie, gdzie grana przez Cate Blanchett bohaterka, tak i model lalki - ma wyraziste czerwone usta oraz górną część oczu zaznaczoną grubą/mocniejszą czarną kreską kończącymi się, na tak samo zaakcentowanych rzęsach.
Dolna część rzęs jak i brwi pozostawiona w podobnej tonacji barw.


Zdecydowanie jest to jeden z moich ulubionych modeli, na obecną chwilę.