wtorek, 7 marca 2017

Elsa Frozen Disney Store/ 2015


Elsa - Frozen/ Kraina Lodu
Disney Store 2015
Classic Doll Collection
Collection Poupee Classique



W dzisiejszym wpisie, model Elsy - który przywędrował do mnie w grudniu zeszłego roku.
Jest to druga lalka w długiej sukni (kilka wpisów wcześniej wspominałam o niej przy opisie - Lady Tremaine), która bardzo oczekiwanie zasiliła szeregi..kolekcji. :)

Elsa ma na sobie zwiewną, długą suknię w różnych odcieniach błękitu..
Część przy dekolcie jak i same (długie) rękawy - zostały wykonane z przezroczystego materiału.

Sukienka: wierzchnie części, jakie mamy po obu stronach podstawy stroju - z również przezroczystego materiału, lecz mamy dużo zdobień - zaczynając od góry: gęsto obsypane błękitnym brokatem (z przodu przyozdobione srebrnymi dżetami - imitującymi prawdopodobnie kawałki lodu..) >^.^<
Brokat znajduje się też niżej, gdzie zamienia się w różnego rozmiaru i kształtu płatki śniegu.

Make up:
Eksplicytne, duże, niebieskie oczy.
Spojrzenie skierowane w lewą stronę..
..(Bardzo zależało mi na tym małym, aczkolwiek bardzo ważnym niuansie i przede wszystkim na tym skupiałam się, gdy wybierałam model lalki).

Całość obrysowana w tzw. "kocie oko" - z uwydatnioną, wyciągniętą mocną kreską.
Na górnej powiece perłowo-fioletowy cień.
Dolna część oka, jak i brwi zaakcentowane delikatniej.
Malatura ust w odcieniu burgundu.
Na policzkach oraz na środkowej części noska, mamy subtelne muśnięcie zarumienienia, co w kontraście do bladej cery, daje niezwykle ujmujący efekt.




Do następnego wpisu.
>^.^<