niedziela, 11 czerwca 2017

Barbie Fashionistas 51/ 2016/ Mattel


Barbie Fashionistas/ Mattel
Polka Dot Fun
DVX73
Curvy Closed Mouth 2015


Śliczna lalka - zahaczająca o azjatycką urodę, była jedną z pierwszych - która w całości spodobała mi się bez żadnych zastrzeżeń. (Dlatego też, jej opis na blogu postanowiłam zaprezentować - dopiero teraz).

Model Barbie Fashionistas 51 przedstawia pełniejszą figurę, której jestem zdecydowaną miłośniczką, co już w poprzednim wypuście sprawiło, iż pojawiły się u mnie modele 26 i 27.

Ołówkowa sukienka, odcinana.
Część górna w odcieniu mojej ulubionej ultramaryny.
Rękawy krótkie.
Dekolt: łódka.
Część dolna czarna, w duże grochy/kropki (żółte, pomarańczowe, różowe oraz w kolorze wspomnianym już przy opisie części górnej).

Delikatna twarz, naturalny makijaż oczu, całość w kolorach ziemi.
Usta w stonowanej barwie eozyny.

Dodatki:
Różowy naszyjnik.
Buty. Białe. Płaska podeszwa.