sobota, 3 czerwca 2017

Barbie Fashionistas 56/ 2016/ Mattel


Barbie Fashionistas 56/ Mattel
Style so sweet
Headmold: Mbili 2001
DVX78


Witam w pierwszym czerwcowym wpisie..
Jak już wspominałam w poprzedniej notce, dzisiaj przedstawię swoją opinię' na temat lalki nr 56.

Headmold Mbili 2001... mam do niego słabość.., a zaczęło się od modelu z poprzedniego wypustu i uroczej śliczności  z numerem 25 --> klik 
Jeszcze wcześniej serce moje skradła piękna, posągowa - The Barbie Look - City Shine --> klik
 To, iż w moim skromnym zbiorze pojawi się następny egzemplarz z tym headmoldem, było tylko kwestią czasu.. >^.^<

Wracająca do modelu nr 56, lalka pochodzi ze słynnego' pudła, które mi dostarczono dawno temu, a na które z niewyobrażalnym entuzjazmem, ale i z drżącym, pełnym niepewności i obaw sercem.., oczekiwałam. Na szczęście każdy model był/jest bez jakichkolwiek, rażących mankamentów. Przynajmniej - jak dla mnie ;P

Strój lalki: tunika?/sukienka z krótkim rękawem, o jasnym brzoskwiniowym odcieniu, na którym widać nadruk: jest to różnego rodzaju zimna słodycz, czyli lody..

Buty. Róż. Na płaskiej podeszwie.
Dodatki: Zegarek, w kolorze wrzosowym..;)

Makeup: Jasny cień na powiece nad rzęsami. Usta w stonowanym odcieniu czerwieni.
Włosy: długie, karbowane, związane wysoko w kucyk.