poniedziałek, 17 września 2018

Barbie Holiday 2016/ Fashionistas 84 (2017)/ Barbie Look 2013/ + Fashionistas 82 (2017)



Witam ponownie po długiej "nieobecności", odnośnie lalkowych wpisów.


        









Barbie Fashionistas
FJF69
Mold: Summer 2011


Dlaczego Model Fashionistas 84?, po pierwsze, to rudowłosa.., lubię, wręcz wielbię.
Po drugie, miałam na nią pomysł, aby przerobić ją w stylu pin up, póki co.., zmówiłam już trzecią serię garderoby, u mojej Cudotwórczyni pani krawcowej, z myślą o niej, jak i innych modelach z mojej kolekcji. Co będzie, okaże się wkrótce.



Dwie lalki z tym samym moldem: Summer 2011






The Barbie Look
Red Carpet
2013
Headmold: Mackie


Zachwycająca jasnowłosa Barbie, z moldem Mackie, pojawiła się u mnie 5 lipca, (w moje urodziny), otrzymałam ją od mojego dobrego kolegi (Przemo, wariacie.., jeszcze raz wielkie dzięki) :)

Długa suknia, syrena, w odcieniu.. fuksji/magenty.
Dodatki w kolorze srebrnym: torebka, bransoleta i długie kolczyki.
Włosy, gładkie, z przedziałkiem na boku, w moim modelu z prawej strony z wywiniętymi lokami.

Malatura oczu: delikatna, na plus rootowane rzęsy.
Usta: mix ultra jasnej eozyny z liliowym, oraz dodatkowo pokryte perłowym odcieniem, który nadaje efekt błyszczyka.
Podobny trik zastosowano, tuż pod łukiem brwiowym, lecz w mocniejszej wersji, co bardzo ładnie rozświetla "spojrzenie" lalki.











Barbie Fashionistas
FNJ40
2017

Tu wszystko się zgadza. Barbie Fashionistas 82.
Bluzka z poszerzanymi rękawami  i  białe, imitujące skórzane spodenki, zestaw  jak mało kiedy, wyjątkowo bardzo dobrze dobrany, jak na playline'owy model.

Dodatki: Naszyjnik oraz buty w kolorze  jasno różowym.
Make up, ciepły, stonowany, jasny, bardzo naturalny, kolor na ustach dostosowany do wyżej wymienionych dodatków.




Fryzura Barbie na tle innych, również prezentuje się, bardzo oryginalnie.
Krótko i w konkretnym odcieniu platynowego blondu. ;>









DGX99
Mold: Claudette 2014


Świąteczne wydanie (2016) Barbie.
Przybyła do mnie kilka miesięcy temu, a właściwie sama się po nią wybrałam w pewien burzowy dzień.
Jak dotąd, żaden model HB, nie przypadł mi do gustu, w takim stopniu, jak niżej przedstawiona wersja, na którą w końcu się zdecydowałam.


Lalka ma sobie długą, rozkloszowaną, balową suknię, w kolorze niebieskim..
Bardzo podoba mi się, iż w tej wersji zrezygnowano z nadmiernych/przesadnych zdobień i dodatków, przez co lalka jako całość, prezentuje się niezwykle dostojnie.


Przednia górna część sukni, wieńczy coś w rodzaju.., hmm.., pół gorsetu - który jest złożony z gwiazd i dwóch gołębi, w kolorze srebrnym.



Zarówno na sukni, jak i na samej części gorsetowej, mamy połyskujące drobinki brokatu.