czwartek, 3 stycznia 2019

Yankee Candle - Rainbow Cookie / Podsumowanie testu



Rainbow Cookie

Aromat ciasteczek z cytrusowo-brzoskwiniowym lukrem oraz wanilią..


 Oj, długo przyszło mi czekać, na zapach, który mógłby dorównać Vanilla Cupcake

Kremowo-maślany, pełen wyrazu, słodki.
 Wanilia niesamowicie doskonale przeplata się z brzoskwiniowym tłem tego aromatu. Cudo..

Takimi zapachami niemal bezustannie się otulam i zapachów o takiej gamie składników oczekuję..
Doszukuję się podobieństw, porównywalnych doznań.. znajduję.
Otrzymuję to, czego pragnę.

Zastanawiają mnie YC Fireside Treats oraz Snowflake Cookie, czy są choć trochę zbliżone do Vanilla Cupcake lub Rainbow Cookie..



Ocena: 9/10
Czy kupiłabym ponownie: Tak



Podsumowanie testu: 

Ponad połowa z testowanych aromatów "poszła" dalej w świat.. Jak coś' od samego początku, mnie nie zachwyci, to pewne iż nie będę do tego wracała ;>
Zapachy na które stawiałam - zawiodły..
Te, po których nie spodziewałam się zbyt wiele - oczarowały mnie niesamowicie.
Do listy ulubieńców trafiło kilka nowych pozycji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze: