sobota, 17 sierpnia 2019

Barbie Doll Anniversary 60th /Mattel 2018 /2019/









Witam! >^.^<

W dzisiejszym wpisie  model lalki, wydany z okazji 60 urodzin Barbie, które obchodzone są właśnie w 2019 roku.
Początkowo planowałam, aby do mojego zbioru dołączyła przepiękna mulatka rozpowszechniona z tej samej okazji, jednak hmm.., trochę niedosytu kolekcjonerstwa zawsze się przyda :-)

Wracając do modelu naszej jubilatki, która przybyła do mnie 05.04.2019, muszę stwierdzić iż ma ona swoje plusy i minusy..

Ogólnie rzecz ujmując, lalka sama w sobie jest doskonała.
Od rodzaju ciała Model Muse, poprzez mój ulubiony platynowy blond włosów, aż po wyrazisty make up.

Biała rozkloszowana suknia, przewiązana czarną wstążką niby paskiem, z kaskadą falban - z pewnością mogłaby być bardziej dopracowana. Niedbale' zebrana część materiału przy dekolcie, wprowadza wg. mnie niepotrzebny chaos, hm.. co prawda miało być nawiązanie do dawnych lat połączone połączenie z nowoczesnością,
uważam jednak, że rozwiązania w tej kwestii w latach 80/90 - były i nadal są, kwintesencją dbałości o każdy, nawet najmniejszy detal stroju lalki.

Brokat, który zdobi wierzchnią część sukni, dosyć mocno się osypuje, co już wielu kolekcjonerów zdążyło zauważyć i doświadczyć..

Jeśli chodzi o przednią część sukni, oraz tiulową (również okraszoną srebrnym brokatem  i kropkami) umieszczoną tuż pod nią, to całość prezentuje się nadzwyczaj zjawiskowo.