środa, 17 kwietnia 2013

Sesja z cyklu "Nieszablonowość Operetty"/ Opinie

Operetta Killer Style (zmieniona fryzura)


Kanapka Zbożowa - Kakaowa
-(Innych nie próbowałam)-j
Jako iż jestem wegetarianką ,
muszę zaopatrzyć organizm w wiele cennych składników odżywczych - żelazo,wapń,cynk.potas itd.
(bywa to trudne - jeśli wokół sami mięsożercy) -.-
Kanapkę odkryłam kilkanaście miechów temu.
Rekord zakupionych kanapek za jednym razem - 14?!
Z różnymi opiniami na ich temat się spotkałam,
ale dla mnie, są doskonałym zamiennikiem np. ciast i ciasteczek pełnych Złego cholesterolu..


Napój firmy "Fortuna"
Skierowany w zamyśle dla małych' miłośniczek Monster High.
Winogrono i granat-(śladowe ilości)..
Kryją się za nimi w większości jabłka oraz troszkę  aronii-
(ta ostatnia akurat mi bardzo pasuje , ze względu na swe znakomite właściwości).
Smak  nie za bardzo przypadł mi do gustu.

1 komentarz:

Komentarze: