czwartek, 2 października 2014

- Midsummer's Night - Yankee Candle - Czysty Seks -



Ostra mieszanka paczuli, piżma, szałwii oraz mahoniowej wody kolońskiej.

Zapach o którym zapomniałam napisać. . 0.o
Czy przez to, że był mało interesujący ? Hmm, wręcz przeciwnie.

Woski od jakiegoś czasu poszły w zapomnienie, ten akurat ostatnio mi wpadł w ręce, a na blogu ni jednego słówka o nim.
Czas to nadrobić.
Jednak nie używany zbyt często, a dlaczego - zaraz postaram się wyjaśnić.




Porównując opinie na jego temat, iż tak powinny pachnieć męskie perfumy, oraz to że kojarzy się z seksem są bardzo trafne. Oj bardzo.
(Przyznaję, że podchodziłam do niego z rezerwą, uwodził mnie powoli - ale jakże skutecznie ..).
Już samo zaciągnięcie się na sucho, wyzwala we mnie dzikie żądze..
Czując go ma się ochotę odpłynąć, w silnych męskich ramionach, a następnie w nich zasypiać i budzić się..
Zapach od którego można się uzależnić. .
Jest bardzo intensywny, dlatego nie należy przesadzać z jego paleniem, gdyż może przytłoczyć a nawet być duszący.
Ale ja osobiście to lubię. I to jak. ^ ^
Zapach dominacji. .
Uwielbiam, ale używam sporadycznie..
Midsummer's Night  - to nie chwilowe zauroczenie, ale długa fascynacja.



Ocena: 8/10

Czy kupiłabym ponownie: Tak ^ ^




Aktualizacja:
Połączenie Midsummer's Night i Black Coconut - to dla mnie mix aromatów łączący w sobie przekraczanie granic wyzwolenia i jednocześnie odczuwania błogiego bezpieczeństwa i spokoju.

Arcymistrzowska kompozycja "zaufania i perwersji". :P  Hmm..











6 komentarzy:

  1. miks aromatów wydaje się niezwykle ciekawy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. Mnie zdobył, a znając moją zatrważającą' stałość w uczuciach - długo się od niego nie uwolnię. ^ ^

      Usuń
  2. Po takiej recenzji muszę go spróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^ ^ (pisałam natchniona i odurzona zapachem na który czekałam, jest stworzony dla mnie :P ) i polecam :)
      A jeszcze, to połączenie z Black Coconut - poezja . .

      Usuń
  3. W jakich proporcjach mieszasz MN i BC???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokój przełamywany niespodziewaną perwersją, czyli Więcej Black Coconut. . . , Midsummer's Night powinno się zakradać i rzucać w nozdrza gwałtownie ^ ^

      Usuń

Komentarze: