sobota, 4 lutego 2017

Barbie - Ballet Whishes - 2015 /Mattel

Witam w pierwszym lutowym wpisie :)
Model lalki baletnicy, był moim marzeniem od zawsze..
Niżej przedstawiona lalka niby zawiera każdy ważny element z tej dziedziny, jednak podobnie jak w przypadku "herbaciarki" coś mi tu nie pasuje..
( Stałam się chyba przesadnie wybredna ) >^.^<
Ha! Tym razem nie zdradzę w czym tkwi szkopuł, gdyż współmiernie jeśli chodzi o "herbaciarkę", na początku przymykałam nań oko, a obecnie zaczynam dostrzegać wcześniej niezauważalne ( lub nie chciałam ich dostrzec..)  zalety. :P












Wczoraj tj. 3.02.2017, dotarła do mnie przesyłka z kilkoma dostępnymi już w Polsce modelami nowego wypustu fashionistas :D
Więcej na ich temat się rozpiszę, gdy tylko ogarnę modele z poprzedniego wypustu ;)
(Na pudle książki, które umilały mi czas w styczniu).