sobota, 25 marca 2017

Vandala Doubloons - /Hunted/ Doughter of a Pirate Ghost MH Mattel/ 2014


Vandala Doubloons
Monster High 2014
CDC31


Fascynacja Vandalą MH, pojawiła się w moich odczuciach (jak zwykle ma to miejsce) - całkowicie przypadkowo. >^.^<
Dowiedziałam się od znajomej, iż w jednym z marketów są modele tych lalek.
Więc.., wybrałam się do sklepu.
Pamiętam dosyć dokładnie, ten zeszłoroczny, jesienny, deszczowy wieczór.
Wracałam do domu zziębnięta, niemal przemoczona - ale niesamowicie szczęśliwa, choć na początku..
Będąc już na miejscu, niestety zwątpiłam, gdyż niczego o czym znajoma wspominała nie dostrzegałam.
Nie poddawałam się jednak i "przedzierając" się przez stertę puzzli i gier planszowych - odnalazłam JĄ! Była tam. Jedna jedyna. Moja :)

Pisząc notkę, zauważyłam iż, Vandala jest trzecią lalką o podobnych odcieniach włosów jakie posiadam w swojej kolekcji, oczywiście chodzi o połączenie platynowego blondu z turkusem bądź błękitem - obok Vandali - tym razem modele EAH - Darling Charming oraz Faybelle Thorn 

Vandala ma na sobie asymetryczną sukienkę w odcieniach bieli, turkusu oraz czarnego - prawdopodobnie wzór imituje toń/fale - morza/oceanu (widać pośród nich statki pirackie, ster oraz rybie ogony).
Sukienka w talii, przewiązana została czarno-grafitowym materiałem w pasy.
Rękawy jak i część spodnia sukienki z cienkiego, czarnego, przezroczystego materiału - ozdobiony metalizującymi wzorami w kolorze srebra i jasnego różu.
Całość stroju zwieńczona różowym pasem, który niżej przedstawia macki ośmiornicy -"trzymającej" łańcuchy, na których widać też (kotwicę, klucz oraz symbol - czaszkę MH - budzący grozę jak i same lalki w pewnych kręgach - jak się ostatnio dowiedziałam. Och..).
Część powyżej pasa, niczym zbroja - znów mamy łączenia - łańcuchy, kończy się na ramionach/plecach.
Na prawej ręce Vandala ma bransoletkę\-tki, w uszach kolczyki - znowu w kształcie macek..
W lewej dłoni widzimy torebkę - kotwicę.
Na głowie kapelusz z szerokim rondem z przodu wywinięty i ozdobiony statkiem pirackim, niżej widać też sieć - na niej muszla, rozgwiazda' oraz ość z ryby.
Natomiast wyżej mamy ozdobę w kształcie pióra, na którym po części ów statek jest osadzony.

Jedna z nóg tego modelu MH jest w miejscu kolana - wyjmowana (nawiązanie do piratów).
Na drugiej jest turkusowy but na koturnie - imitującej skrzynię pełną złota.
W przedniej części, trzy paseczki (obok kostki).
Nie udało mi się uchwycić na fotografii.

Do lalki dołączony jest też stojak, inny niż w pozostałych modelach MH, bardzo unikatowy - w kształcie łańcucha.
Szczotka do włosów podobnie jak stojak, różni się od klasycznych.

Muszę przyznać iż mnogość detali oraz stonowane połączenia kolorystyczne - to coś, co bardzo mi odpowiada.



Do następnego wpisu.
>^.^<