niedziela, 7 maja 2017

Barbie Fashionistas 49/ 2016/ Mattel

DVX71
Double Denim Look
Headmold: Millie 2015



Witam, znów nie w sobotę, ale akurat (i tu część z cyklu: Z pamiętnika Porcelandii):wczoraj drugą część dnia spędziłam w niezrównanym, przepełnionym pozytywnymi wibracjami, doznaniami i osobami miejscu.
Sui Generis tego terenu po prostu przenika, wypełnia, ogarnia, och przynajmniej mnie. Jeszcze raz dziękuję p.R. ;P
Ucieczka z Raju, była bolesna.. (Ha! To fakt).
Nie miałabym bardzo nic przeciwko, aby tam wracać.
A gdzie?  i z kim, może kiedyś wyjawię.. >^.^<

Wracając do Barbie Fashionistas, to pierwsza z tych która przybyła do mnie w zamówieniu, które złożyłam kilka tygodni temu.
Model Fashionistas 49, przedstawia niby klasyczną blond lalkę o platynowym odcieniu długich, prostych włosów, jasnej, pastelowo różowej pomadce, i niebieskich oczach i białym cieniem na górnej powiece.
Zdecydowałam się na nią, gdyż nie jest typową roześmianą szeroko, cukierkową blondi dziuną ( choć nie mam nic przeciwko tamtym..:D

Sukienka zszyta z dwóch części, materiał imitujący jasnobłękitny jeans.
Kołnierzyk, przy którym mamy srebrną ozdobę w kształcie gwiazd, rękawy za łokieć.
Całość stroju uzupełniają czarne szpilki.