sobota, 17 czerwca 2017

Barbie Fashionistas 52 / 2016 / Mattel


Barbie Fashionistas 52/ Mattel
Plaid On Plaid
Headmold Summer 2011
DVX74

Serwus!
W kolejnym czerwcowym wpisie, prezentacja wysokiej Barbie fashionistas 52 (będzie to przedostatni wpis na blogu, jeśli chodzi o tę właśnie serię fashionistas).

Model 52, muszę szczerze przyznać zrobił na mnie o wiele większe wrażenie " na żywo", aniżeli na zdjęciach producenta, przez co też piękna lalka o uroczym uśmiechu (podoba mi się odcień na ustach (taka fuzja czerwieni pompejańskiej i rdzy, o ile wzrok mnie nie myli, a to bardzo możliwe - odchyły  na punkcie kolorów - z racji mojego powrotu do malowania i zapewne opary farb padły mi na zwoje mózgowe) należy do TOP5 fashionistas'owego wypustu mojej kolekcji.  Mnogość kolejnych z serii - przyprawia o zawrót głowy, i nie wiedzieć czemu :D pragnę więcej..

Jeśli chodzi o kraciaste połączenie,  bluzka i szorty - właśnie ono sprawiło, iż bez mrugnięcia okiem zdecydowałam się na ten model, fascynacja i zachwyt całością nastąpił w chwili gdy wydobyłam ją z dużego pudła.
Szczerze, początkowo nic nie zapowiadało, że ta barbie będzie należała do jednych z moich ulubionych, ot taka sobie.., kolejna, ładna i tyle. - tak myślałam wtedy.
Ile razy już powtarzałam, że uwielbiam takie słodkie rozczarowania, tak, tak. . raczej oczarowania.



Dodatki:
Szafirowe szpilki z wiązaniami na kostce.
Złota bransoletka.