sobota, 12 stycznia 2019

Barbie Collector Golden Dream/ Superstar 2015




Przypadek. Czasami nie korzystamy z szansy jaką niesie ze sobą przypadek..
Czasami, przypadek rozpoczyna serię zdarzeń, nowych doznań, aż szkoda byłoby nie skorzystać.
Takim właśnie przypadkiem jest Ona.
 Barbie Golden Dream seria Superstar - która przybyła do mnie w zeszłym roku, ale opis na blogu - już w nowym.
Jednocześnie, stała się wstępnym etapem/drogą, nowym początkiem, w mojej kolekcji.

I oto ona - cała w złocie i bieli. 


Osadzenie modelu w nawiązaniu do stylistyki lat 70/80' to jest to, co ostatnio bardzo mi się podoba. 
  Obcisły - ale elegancki kombinezon, zwieńczony paskiem ze złocistą klamrą.
Hipnotyzujące, białe futrzane a'la bolerko, ze złotą lamówką przy szyi oraz mankiety również w kolorze złotym - nadaje wysublimowanego uroku/elegancji/powabu, ale i delikatności.



Make up lalki Golden Dream, jest wg. mnie idealny.
Wyrazista, gruba, czarna kreska, zaznaczająca i jednocześnie uwydatniająca lazurowo-szafirową tęczówkę oka.
Na powiecie muśnięcie złota, oraz czarny cień w załamaniu (który i ja preferuję).
Usta naturalne. Brzoskwiniowe.


 Dodatki:
 - Pierścionek,
- Torebka kopertówka,
- Kolczyki,
- Szpilki z odkrytymi placami.








Co w nowym roku :
Duża ilość lalek trafiła w ostatnich tygodniach, do mojej kolekcji.
Głównie skupiłam swoją uwagę, na mulatki, zarówno w wersji NRFB, jak i takie którym z nieukrywaną satysfakcją przywróciłam dawną świetność.
Zdarzały się też lalki (wg. mojej oceny) idealne, nienaruszone, często w oryginalnym stroju, lub wraz z akcesoriami.
Determinacja i animusz jednego z zagranicznych kolekcjonerów, przekonał i zainspirował mnie do modeli, na które wcześniej nie zwracałam nad wyraz szczególnej uwagi.
Więcej na ten temat, w następnych wpisach.
Oczywiście oprócz wyżej wymienionych, pojawiły się też inne lalki.

Dziękuję kochani za wszystkie pytania, życzenia, wiadomości oraz oczywiście za odwiedzanie bloga.


W następnym wpisie połyskujących kreacji ciąg dalszy, jeden z egzemplarzy Barbie The Look.