sobota, 9 września 2017

Japan Barbie/ Dolls Of The World/ Mattel/ 2010

V5004
Barbie doll/fashion/accessories/doll stand/Certificate of Authenticity/
 2010


Witam we wrześniu.

W końcu u mnie jest.. (już od pewnego' czasu) Piękna Japan Barbie 2010
Pojawiła się u mnie, (znów) bardzo oczekiwanie - w czerwcu.

W pierwszych zamysłach wahałam się pomiędzy Love Letter from Japan a Fan BingBing, jednak zarówno pierwsze  jak i drugie zachwyty nad nimi, niesamowicie szybko się rozpłynęły...
Zależało mi na czymś, co powoduje nieustającą admirację, i wciąż nieprzemijające oczarowanie.
Przyznaję, iż bardzo podobnych doznań dostarczyła mi w ubiegłym roku The Barbie Look City Shine 
oraz kilka playline'owych fashionistek, aczkolwiek w  nieco mniejszym stopniu.

Model Barbie Japan ma w sobie coś, co według mnie sprawia, iż to jak ja - ją "odbieram", pokazuje - iż wyżej wymienione wypadają w porównaniu z nią dosyć mdło. Mniejsza z tym. Hah.
Co mnie w niej tak urzeka.. och.. a więc:
Po pierwsze żywa/soczysta/krwista czerwień materiału, z jakiego wykonano a'la kimono.
Po drugie kontrastowy wzór kwiatów na stroju (żółte oraz czarne z białym środkiem.
(Podobne mam na zestawie do zielonej herbaty).
Kwiaty różnią się wielkością, podobnie jak czarne gwiazdy umieszczone pomiędzy nimi).
Strój przewiązany jest białym materiałem, co ma nawiązywać do pasów obi.
Misternie ułożone włosy, coś a'la wareshinobu z wypuszczonym po lewej stronie z przodu i po prawej z tyłu kosmykiem, prostych czarnych włosów, które przystrojone są ozdobą w stylu Hana-kanzashi.
Sandały, wachlarz jak i część kanzashi w złotych odcieniach.
Barbie Japan jest zwieńczeniem mojej Piątki - obok,  (The Barbie Look 2015 "Herbaciarki", Lady Tremaine, Elsy oraz Ballet Whishes.


Malatura oczu: wyrazista górna czarna kreska, żółty cień na powiece współgra z częścią kwiatów.