sobota, 25 listopada 2017

Barbie Fashionistas / 68 \ Candy Stripes / Mattel

Barbie Fashionistas
Headmold: Godess 1998
FBR37

Witam, w ten piękny listopadowo-imieninowy dzień ;)
Miło tu zajrzeć, po dłuższej nieobecności.

Dzisiejszy wpis należy do niebieskookiej blond barbie z serii fashionistas.
Lalka ubrana w obcisłą sukienkę bez rękawów, w kolorowe pasy.
Kilka miesięcy temu, planowałam skompletować więcej modeli tej serii - przy kolejnym wypuście, jednak w rezultacie skończyło się na znikomej liczbie...

Wybrałam je na początku, kiedy to pojawiały się pierwsze zdjęcia, przedstawiające co raz to inne modele.
Dlaczego?
Po pierwsze stwierdziłam..iż, nic na siłę, wszak nie będę zmuszać się do czegoś, co mnie nie przekonuje, nie budzi jakichkolwiek emocji. . . ;)
Po drugie i prawdopodobnie najważniejsze, większość realnych modeli, odbiegało od przedstawianych zdjęć i w konsekwencji moich wizualizacji/wyobrażeń n/t danej lalki..:)

Zarówno pierwsza jak i druga kwestia, już niejednokrotnie zaważyła na być, albo nie być mojej kolekcji.
Akurat w tym przypadku - mniej, znaczy więcej.

Ten jak i inne modele, wpisują się w poszczególne kierunki tematyczne jakie wyznaczyłam, w nieustającym kompletowaniu zbioru.

Co odegrało zasadniczą rolę, iż akurat TEN model ?

-  Headmold,
-  Malatura (oczu),
-  Fason sukienki,
-  Minimalistyczna synchronizacja dodatków (buty, bransoletka),
-  Włosy (Fryzura, odcień blondu).


Model nr 68, jest 4 lalką o blond włosach z tej serii w mojej kolekcji (obok 57,49 i 23).